Meniu Uždaryti

Teisinė informacija

Lūkesčių raštas 2021-2024 m.

Atmintinė apie pirminės teisinės pagalbos teikimą

Dėl darbuotojų periodinių sveikatos patikrinimų (testavimų)

 

Skundai dėl paslaugų teikimo priimami bendraisiais kontaktais. Jeigu prašymo, pretenzijos ar skundo reikalavimai netenkinami ar tenkinami iš dalies, galite pateikti prašymą ar skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. (8 5) 2626751, faks. (8 5) 2791466, interneto svetainė www.vvtat.lt). Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų teikimo srityje nagrinėja prašymus ir skundus dėl geriamojo vandens ir (arba) nuotekų apskaitos, vandentiekio ir nuotekų tinklų avarijų, geriamojo vandens tiekimo ir (arba) nuotekų tvarkymo paslaugų teikimo nutraukimo, sustabdymo ar ribojimo ir sąskaitų pateikimo, taip pat Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai gali būti teikiamas skundas dėl UAB „Didžiasalio komunalinės paslaugos“ geriamojo vandens tiekimo ir (arba) nuotekų tvarkymo sutarčių nesąžiningų sąlygų taikymo.